همون رفیق سابق!


سوگل هستم !

 

چشم چشم ، دو ابرو             نگاه من به هر سو                  پس چرا نیستی پیشم ؟!
 نگاه خیس تو کو ؟!              گوش گوش ، دو تا گوش     دو دست باز یه آغوش
بیا بگیر قلبمو                          یادم تورا فراموش.....!!!      چوب چوب ، یه گردن
 جایی نری تو بی من             دق میکنم ، میمیرم                اگر دور بشی از من
دست دست ، دو تا پا             یاد تو مونده اینجا                   یادت میاد میگفتی
بی تو نمیرم هیچ جا               من...!من...!                            یه عاشق
                               
همون رفیق سابق............


نظرات شما عزیزان:

سپیده
ساعت11:45---21 مهر 1391
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 30 تير 1391برچسب:,ساعت 15:17 توسط Sogol| |


Power By: LoxBlog.Com